Veelgestelde Vragen
Veelgestelde vragen
Levertijden
BoSiZoo doet haar uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Onze bestellingen worden geleverd van maandag tot en met zaterdag door onze vervoerder BPOST. Gedurende de feestdagen kunnen andere levertijden gelden. Bij ieder product word een levertijd vermeld op de site.
Meer informatie over Levertijden
Betalingsmogelijkheden
BoSiZoo heeft verschillende betaalmogelijkheden waaruit u kan kiezen : Bancontact, Visa en Mastercard
Retourneren / Herroepingsrecht
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed (of in het geval van levering in delen; het laatste goed of onderdeel van het goed) fysiek in bezit krijgt.
Meer informatie over retourneren
Bestelling wijzigen
Wil je graag jouw bestelling wijzigen? Dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via receptie@bosizoo.be of telefonisch via +32 59 802949
Bestelproces
Je kan op bosizoo.be bestellen door de producten van jouw keuze toe te voegen aan de winkelwagen. Vervolgens kan je via de winkelwagen button rechts in het midden navigeren naar afrekenen. Bij het afrekenen kan je jouw gegevens, verzending en betaalwijze selecteren en vervolgens kan je jouw bestelling definitief plaatsen.
Prijzen
Alle getoonde prijzen op BoSiZoo.be zijn inclusief btw.
Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie is een aanvulling op de wettelijke garantie.
Meer informatie over garanties.
Klachten
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan betreuren wij dat. Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Je ontvangt van jouw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 2 dagen reageren. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.